
Даріо МаркеттіГенеральний директор

Бернар МаркадеДиректор з фінансів
Контакты (главный офис):
04107, Київ, вул. Багговутівська, 17/21
- Тел.: +38 044 594 80 00
- Горячая линия: 0 (800) 501 625
- Fax: +38 044 594 80 01
Данон є однією з найбільш успішних у світі компаній - виробників здорових продуктів харчування. Місія компанії полягає в тому, щоб нести здоров'я через харчування щонайбільшій кількості людей.
Здоров’я грає ключову роль в історії «Данон» з часів заснування компанії Ісаком Карассо в Барселоні в 1919 році.
В 1957 році відбулося злиття «Данон» з компанією Gervais, що послугувало початком появи нових типів молочних продуктів. Основу сьогоднішньої Групи «Данон» заклав Антуан Рібу, голова компанії по виробництву скла BSN. У 1973 році саме він посприяв злиттю BSN та Gervais Danone, що призвело до створення найбільшого харчового бізнесу у Франції.
В середині 1990-х «Данон» працював в багатьох напрямках, виробляючи йогурти, макарони, печиво, воду, кондитерські вироби, готові до споживання блюда, пиво та багато всього іншого. Проте коли Рада Директорів в 1996 році призначила на посаду голови Групи сина Антуана – Франка Рібу, він розпочав географічне розширення бізнесу і сфокусувався на трьох ключових напрямках з високим потенціалом росту: свіжі молочні продукти, вода та печиво. Ці продукти харчування є найкориснішими для здоров’я, а отже, найбільше відповідали критеріям Групи. Діяльність у Західній Європі, що на той час нараховувала вже 80% продаж, поширилася на Азію, Африку, Східну Європу, Північну і Південну Америку.
В 2007 році розпочався новий етап в історії «Данон»: з одного боку, був проданий напрямок виробництва печива, з іншого – відбулося об’єднання з голландською компанією Royal Numico, що займає передові позиції у світі в сфері виробництва дитячого та медичного харчування. Цей стратегічний крок символізує ще більш чіткий фокус на нашій місії: нести здоров’я через харчування якомога більшій кількості людей.
Ми пишаємося тим, що ми єдині у своєму роді: єдиний міжнародний продуктовий бізнес, цілковито присвячений здоров’ю та харчуванню, з сильним портфоліо брендів, що задовольняє потреби людей будь-якого віку.
Здоров’я грає ключову роль в історії «Данон» з часів заснування компанії Ісаком Карассо в Барселоні в 1919 році.
В 1957 році відбулося злиття «Данон» з компанією Gervais, що послугувало початком появи нових типів молочних продуктів. Основу сьогоднішньої Групи «Данон» заклав Антуан Рібу, голова компанії по виробництву скла BSN. У 1973 році саме він посприяв злиттю BSN та Gervais Danone, що призвело до створення найбільшого харчового бізнесу у Франції.
В середині 1990-х «Данон» працював в багатьох напрямках, виробляючи йогурти, макарони, печиво, воду, кондитерські вироби, готові до споживання блюда, пиво та багато всього іншого. Проте коли Рада Директорів в 1996 році призначила на посаду голови Групи сина Антуана – Франка Рібу, він розпочав географічне розширення бізнесу і сфокусувався на трьох ключових напрямках з високим потенціалом росту: свіжі молочні продукти, вода та печиво. Ці продукти харчування є найкориснішими для здоров’я, а отже, найбільше відповідали критеріям Групи. Діяльність у Західній Європі, що на той час нараховувала вже 80% продаж, поширилася на Азію, Африку, Східну Європу, Північну і Південну Америку.
В 2007 році розпочався новий етап в історії «Данон»: з одного боку, був проданий напрямок виробництва печива, з іншого – відбулося об’єднання з голландською компанією Royal Numico, що займає передові позиції у світі в сфері виробництва дитячого та медичного харчування. Цей стратегічний крок символізує ще більш чіткий фокус на нашій місії: нести здоров’я через харчування якомога більшій кількості людей.
Ми пишаємося тим, що ми єдині у своєму роді: єдиний міжнародний продуктовий бізнес, цілковито присвячений здоров’ю та харчуванню, з сильним портфоліо брендів, що задовольняє потреби людей будь-якого віку.